Wednesday, December 10, 2008

zajebiste puszyste stare baby seks




. Gdzy przestala, zaczalem wkladac jej w cipeczke, byla duza walilem ja coraz szybciej, a mysl, ze nareszcie dupcze moja polonistke, doprowadzala mnie do szalu, glosno wrzeszczala, i powtarzala, zebym to robil mocniej i glebiej, wtedy zaczalem naprawde mocno i szybko ja walic, po kilku zmianach pozycji i minutach sexu, wylaly sie z jej cipki litry sokow, ja tez juz dluzej nie wytrzymalem i spuscilem sie jej na piersi, po kilku minutach przerwy, zaczalem ja jechac w dupe, robilem to mocno i szybko, tak, ze az sie dusila z krzyku, wystrzelilem jej w dupe, juz ja tylko pocalowalem i musielismy sie ubierac bo niedlugo mial zadzwonic dzwonek. spust do ust darmowe galerie. . To bylo piekne i mile przezycie. web cam. . wiec szybko wzialem sie do roboty, zdjalem jej bluzeczke i stanik i zaczalem masowac jej piekne piersi, zaczalem ssac jej sterczace sutki, potem, zdjalem z niej spodnie i majteczki, i ukazala mi sie piekna wygolona cipeczka 32letniej kobiety. gra poker erotyczny online. . Gdy wszedlem do biblioteki, zobaczylem ja, siedzaca na krzesle,. geje nago mlodzi. . Gadalismy tak przez cala lekcje, potem na przerwie przyszli uczniowie wyporzyczac ksiazki, i ona chodzila od polki do polki, a ja podziwialem jej zgrabny tyleczek, potem znowu zadzwonil dzwonek na lekcje, a my zostalismy sami. czarnuchy laski darmo. nagie babcie, sex extreme, amatorskie fotki gejow, cycuszki.pl, dymank

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home